חיתולים למבוגרים – המוצר ויתרונותיו לגיל המבוגר

חיתולים למבוגרים - המוצר ויתרונותיו לגיל המבוגרילדים להורים מבוגרים מודאגים לעיתים קרובות מסירוב ההורים להשתמש בחיתולים. המילה "חיתול" גורמת להם לרתיעה.

רתיעה זו נובעת מסיבה מובנת מאליה מכיוון הסוגרים הם נושא רגיש, ומבוגרים נוטים למרוד בשימוש בחיתול, היות וההגדרה עצמה מרמזת על כך שהם זקוקים לאביזר המיועד לתינוקות, וכי עליהם ללמוד כעת מחדש כיצד להשתמש באסלה.

לכן הצעד הראשון אותו מציעים מומחים הוא לתרגל את הנושא, להימנע מהשימוש במילה 'חיתול', ולהדגיש בפני ההורים, בגישה אמפתית, את יתרונות החיתולים, יעילותם וחשיבותם להשגת נוחות מרבית.

שכנוע מבוגרים להשתמש בחיתולים

התרבות של היום גורמת לאנשים להחזיק בדעות קיצוניות לפיהן הם מנצחים בקרב על הטבע כשמדובר בסוגיות הזדקנות, למרות שלמעשה וכעובדה, האדם לעולם לא ינצח את הטבע ואת השפעות ההזדקנות.

לכן, אם אדם מבוגר עדיין מפגין יכולת קוגנטיבית טובה למדי, אך מעדיף לחיות בהכחשה לגבי ההשפלה המסוימת הכרוכה בלבישת חיתולים, ורמיזת הנושא לגבי מצב בריאותו, יש להבין את הקושי שלו לקבל מצב של בריחת שתן, אך הילדים ומטפלים יכולים לשכנע אותו כי מביך הרבה יותר "להסריח" משתן, ולהסביר לו כי בעיית הדליפה יכלה להיות מטופלת היטב עם הגנה ראויה המשנה לחלוטין את מצבו. לאחר שהצלחתם לשכנע כי למוצר יש יתרונות רבים יש לבחור נכונה את החיתולים, ולהתאים אותם באופן אינדבידואלי לאדם הלובש אותם.

הבנת יתרונות החיתולים למבוגרים

בדיוק כמו בנושאים רבים אחרים הקשורים לגיל הזהב, מומלץ לגשת באופן הטוב ביותר לנושא בריחת השתן תוך התייעצות עם הרופא. אנשים מבוגרים נוטים להגיב היטב לסמכות מקצועית ולומדים להתייחס לנושא בלב קל, כשתחושת ההשפלה נדחקת הצידה ככל שהם מבינים את חשיבות השימוש בחיתולים. הרופא מסביר למבוגר את חשיבות השימוש באמצעי הגנה לטיפול במצבים טבעיים, עד שמערכות ההגנה שלו מתפוגגות ולמרות הדכדוך, הוא נוטה להיות מוכן יותר להקשיב.

ירידה בחוש הריח, הנפוצה בקרב מבוגרים, עלולה לגרום להם שלא להיות מודעים לריח השתן, ועובדה זו מוסיפה לגורם ההכחשה, בכך שהם אינם חשים כי הדליפות המתייבשות על בגדיהם הם הגורם לרתיעה חברתית מהם.

לכן ההתמודדות עם ההכחשה מטופלת כשאדם מבוגר מבין את משמעות המושג "ריח רענן ונקי", ובעקבות כך נוטה להחליף לעיתים קרובות את בגדיו, ולהשתמש בחיתולים כאמצעי הגנה לבריחת השתן.

אופן עבודת החיתולים למבוגרים

מותגים רבים מציעים מגוון פתרונות חדשניים ומתקדמים למבוגרים הסובלים מחוסר שליטה על הסוגרים. מלבד החיתולים, למשל, ניתן להציע להם גם מוצרים נלווים נוספים כגון מכנסונים סופגים לגברים ונשים, המתאימים באופן אישי למבנה גופם, לשם שמירת ההיגיינה המרבית והקפדה על שגרת חיים בטוחה ונוחה במהלך כל שעות היום.

חיתולים למבוגרים מתאימים לטיפול בבעיות בריחת שתן, כשאדם סובל מחוסר יכולת לרוקן לחלוטין את השלפוחית, ובדרך כלל הם מיועדים למבוגרים עם יכולת תפקוד תקינה המסוגלים להחליף את החיתולים בעצמם.

ההיבטים התפקודיים של חיתולים למבוגרים

  • תחושת אווריריות – החיתולים עשויים משכבת כותנה פנימית וחיצונית, דמוית בד אוורירי ונושם.
  • ספיגה נאותה – המאפשרת תחושת מגע יבשה לאורך זמן.
  • חשאיות מוחלטת – ניתן להתאים חיתולים ומוצרים נלווים למבוגרים המותאמים היטב למבנה גופם ואינם מורגשים מבעד לבגדים.
  • מניעת גירויים – החיתולים מיוצרים כך שהם מסייעים במניעת גירויים הנובעים מדליפות השן, והם רכים למגע.
  • מניעת ריחות נלווים – חיתולים למבוגרים מכילים רכיבים המסייעים במניעת היווצרות ריחות נלווים שאינם נעימים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715428

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר