בחירה נכונה של חיתולים למבוגרים

בחירה נכונה של חיתולים למבוגריםהצעד מהראשון בבחירת חיתולים למבוגרים הוא להבין את רמת בריחת השתן, ולהחליט אם קיים צורך בחיתולים לשימוש חוזר, או בחיתולים חד פעמיים. לאחר מכן מגיעים שיקולי הנוחות, ההעדפה האישית והתקציב.

הבנת רמת בריחת השתן נקבעת בהתאם למאפיינים כגון בריחת שתן מידי פעם; בריחת שתן משמעותית; בריחת שתן כבדה ומלאה בשעות היום; בריחת שתן במהלך הלילה; ואובדן שליטה בסוגרים. רמה נוספת של ברחת שתן היא מבוגרים הזקוקים לסיוע בשימוש בשירותים, או מבוגרים עצמאיים.

חיתולים לשימוש חוזר

חיתולים לשימוש חוזר יקרים יותר בעת הרכישה, אך זולים יותר לטווח הארוך. הם ידידותיים יותר לסביבה בכך שאינם ממלאים את המזבלות. מרבית המוצרים לשימוש חוזר מגיעים גם באריזות בודדות לצרכי ניסוי.

חיתולים אלו יעילים לכל רמות בריחת השתן, והם כוללים גם רפידות, פדים, תחתונים לנשים או גברים המיועדים לבריחה קלה עד מתונה, ותחתונים המיועדים לשני המינים המתאימים לבריחת שתן כבדה או לילית. ניתן להרכיב על החיתולים גם כריות המסייעות בקליטה נוספת בעת הצורך.

חיתולים חד פעמיים

מציעים יותר אפשרויות ואין צורך לכבסם. הם תוכננו במיוחד לספיגה גבוהה יותר ונטרול מגע הנוזלים עם העור. חלקם מציעים הגנה נוספת לשליטת הריח, וחלקם מגיעים עם "שרוול" רגל על מנת למנוע דליפה.

חיתולים חד פעמיים רבים זמינים כיום עם רכיבי בד המכסים את החיתול מבחוץ ומאפשרים לעור לנשום. הם אלסטיים וניתן להתאימם באופן הנוח ביותר לעור כדי לאפשר תנועה ללא מגבלות. הם מסייעים לאדם מבוגר עם בריחת שתן, לחוות הגנה מקסימאלית בין אם הוא בבית או בחוץ.

חיתולים אלו מתאימים לגברים ונשים, והם מגיעים עם עזרים ורכיבים נוספים כגון כריות או פדים לבריחת שתן קלה, מתונה, כבדה או לילית. קיימים אף חיתולים המגיעים עם חגורת בטן להסוואה מתחת לבגדים, חיתולים בצורת תחתונים וחיתולים מיוחדים לבריחות שתן כבדות, או חיתולים המתוכננים במיוחד למצבי אובדן שליטה בסוגרים.

מידה ומדידות

השלב הבא בבחירת החיתול המתאים, לאחר שנבחר המותג והסגנון המועדף, העובד באופן הטוב ביותר, מגיע זמן בחירת גודל החיתול, אותו יש לקבוע בזהירות באמצעות מדידת היקף המותניים והירכיים של המבוגר.

את החיתול יש לבחור לפי המידה הגדולה מבין השניים, ולזכור כי כל סגנון של כל מותג חיתולים עשוי להיות שונה מעט מבחינת כושר הספיגה, וקיימים הבדלי גודל מסוימים. לדוגמה, חיתול בגודל בינוני אחד שונה מחיתול בגודל בינוני של מותג שונה. התאמה נכונה היא חיתול הדוק היטב, לשם מניעת דליפת שתן.

סגנונות חיתולים לנשים או גברים

חיתולים המיועדים לגברים כוללים שקיות המותאמות למבנה הפין, ומגיעים גם עם כריות בצורת כוסות, או חיתולים בצורת תחתונים המיועדים לשימוש חוזר או חד פעמי. חלק מהתחתונים לשימוש חוזר נראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים.

חיתולים המיועדים במיוחד לנשים כוללים רפידות, התאמה אלסטית וגמישה מתחת לבגדים, וחיתולים בצורת תחתונים לשימוש חוזר. הם נראים ומרגישים כמו תחתונים רגילים. מרבית המוצרים לשימוש חוזר וחד פעמי נבדקו ואושרו לשימוש.

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715428

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר