סקירת מוצרים לגיל הזהב

סקירת מוצרים לגיל הזהבאנשים מבוגרים ובני גיל הזהב יכולים להיות פעילים ונמרצים מתמיד. מאידך, ישנם גם כאלה שעם העלייה בגיל מגלים ירידה בתפקוד בצורה כזאת או אחרת. על מנת להתמודד בצורה טובה יותר עם מצבים שונים, על מנת להצליח ליהנות יותר מהחיים, לשמור על הביטחון, ולהתנהל יותר בחופשיות, ניתן ואף רצוי להיעזר במוצרים שונים לבני גיל הזהב.

בשורות הבאות נסקור כמה וכמה מוצרים לבני גיל הזהב. חלק מהמוצרים מיועדים לשיפור הניידות בסביבה החיצוני, אחרים מיועדים להתנהלות בטוחה יותר בסביבה הביתית ויש גם כאלה שמסייעים להתמודד עם תופעות פיזיולוגיות שונות כגון קשיי שליטה על הסוגרים, ירידה השמיעה או בראייה ועוד.

פתרונות לתנועה קלה

בקרב לא מעט אנשים בני גיל הזהב מופיעות לאיטן מגבלות שונות בשל מחלות, כאבים, פציעות, ניתוחים.

בנוסף, יש גם כאלה שפשוט מתעייפים מהר יותר לעומת העבר כאשר הם נדרשים ללכת לסידורים, לקופת החולים, לבקר את הנכדים או כאשר הם נדרשים לערוך קניות. כיום, חולשת הגוף איננה סיבה לוותר על חיים פעילים ועל ניידות משופרת. אפשר להצליח להיות פעילים וניידים בזכות פתרונות לתנועה קלה – קלנועיות.

משווקי קלנועיות מציעים כיום דגמים רבים ומגוונים, מהם כאלה שמתאימים ליחיד ומהם כאלה שמתאימים לזוג ואפילו להסעת נוסעים או מטען. יש שמתאימים לתנועה גם בתוך חנות או מרכז מסחרי, יש שמתאימים לסביבה הביתית ויש שמתאימים בעיקר לנסיעה ממקום למקום, מחוץ לבית.

פתרונות ספיגה

בקרב פנסיונרים רבים מתחילה תופעה של אי שליטה בסוגרים או בריחת שתן כתוצאה ממחלה, חולשת רצפת האגן, תופעות נוירולוגיות או קוגניטיביות. לעיתים קיים פשוט קושי להגיע בזמן לחדר השירותים, ביום ובעיקר – בערב ובלילה. לכן, קיים היצע של מוצרי ספיגה וחיתולי מבוגרים, שנועד להקל על החיים, לאפשר תחושה נעימה ויבשה, בלי ריח ובלי אי נעימויות.

פתרונות הספיגה השונים כוללים חיתולי מבוגרים, פדים, מכנסונים. יש מוצרים לספיגה מוגברת, יש פתרונות ליום וללילה, לגברים ולנשים. בהקשר זה, כדאי להזכיר שיש גם מוצרים נלווים כגון מוצרי הגנה למזרן, משחות להקלה על גירוי ועוד.

לשבת, לקום, להתקלח

כאשר אנשים בני גיל הזהב מתבגרים, הם מגלים פעמים רבות שפעולות יום יומיות שעד כה לא ניתנה עליהם הדעת הפכו למסובכים יותר מן הצפוי. על מנת להתגבר על קשיי ניידות, על קשיים בפעולות כמו קימה וישיבה, התקלחות ופעולות נוספות, פותחו מוצרים מיוחדים, המבוססים על הנדסת אנוש מושקעת. בין הפתרונות החשובים ניתן למצוא:

  • מוטות ומאחזים שמסייעים להתרומם ממצב ישיבה למצב עמידה (וכן לעבור מעמידה לישיבה בביטחון מלא).
  • מעקה למיטה שמונע נפילה בשעות הלילה.
  • מאחזים למקלחת ולאמבטיה.
  • כיסאות מיוחדים לרחצה, למניעת נפילה והחלקה מסוכנים.
  • ניתן למצוא גם ידיות אחיזה מיוחדות לכניסה ויציאה מכלי רכב, הליכונים, מקלות הליכה ועוד.

פתרונות ללקויי ראיה ושמיעה

העלייה בגיל מלווה לא פעם גם בפגיעה ביכולת הראייה והשמיעה. גם בהקשר זה יש בשורות של ממש לבני הגיל השלישי. מוצרים רבים ומגוונים מאפשרים סיוע בפעולות שונות ושיפור ניכר באיכות החיים ובביטחון. מלבד פתרונות סטנדרטיים של משקפיים מותאמים ושל עזרי שמיעה גדולים שמולבשים על אפרכסת האוזן, יש גם מוצרים רבים אחרים. בין היתר ניתן למצוא:

  • טלפונים לבית עם מספרים גדולים.
  • טלפונים סלולריים מיוחדים לבני גיל הזהב, פשוטים להפעלה ונוחים לצפייה.
  • אמצעים שהופכים צליל לאירוע חזותי – חיבור של פעמון הדלת לנורה, לצורך חיווי ברור.
  • זכוכיות מגדלת מותאמות לקריאה נוחה של עיתונים וספרים.
  • מכשירי שמיעה דו שימושיים, שמשמשים גם לשיחות טלפון.

לסיום, נציין שהיצע המוצרים גדול מתמיד, וסקירה זו הינה על קצה המזלג.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715428

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר