השוואת מחירי חיתולים למבוגרים

השוואת מחירי חיתולים למבוגריםבשנים האחרונות גדל מאוד הביקוש לחיתולי מבוגרים ולפתרונות ספיגה נוספים. מצד אחד, מדובר בתופעה שמלווה את התבגרות האוכלוסייה בישראל. כאשר ישנם יותר קשישים, ישנו ביקוש ער למוצרים ייעודיים, לרבות פתרונות ספיגה מותאמים. מצד שני, קיימת גם תופעה של שיפור המודעות והתגברות על מחסום הבושה.

בזכות חיתולי מבוגרים ופתרונות ספיגה אחרים ניתן להמשיך לחיות בכבוד, תוך הרגשה טובה יותר, מניעת תחושה של אי נוחות, בושה או אפילו הסתגרות ובדידות. מכיוון שמוצרי ספיגה נמצאים בשימוש רב, ישנה חשיבות לבחירה נכונה בכמה היבטים. אחד מההיבטים הללו (מעבר לנוחות השימוש) הוא העלות. השוואה בין מחירי חיתולים שונים למבוגרים יכולה להביא לחיסכון כספי בעל משמעות.

מחירים ומותגים

כאשר מבקשים לבצע השוואת מחירי חיתולים למבוגרים יש לשים לב שההיצע בארץ גדל מאוד במהלך השנים. כיום, ניתן למצוא סוגים שונים, דגמים שונים ואפילו שמות שהם מותגים של ממש. לצד החשיבות של הדבר מבחינת היצע ואספקה סדירה, יש לכך גם חשיבות מבחינת היכולת לבחור באופציות מוזלות.

כדאי לדעת שמוצרי ספיגה איכותיים יכולים להיות מבית מוכר, עם שם ידוע, אך זוהי לא כל התמונה. מוצרי ספיגה לא פחות טובים יכולים להיות גם מבית הייצור של חברות פחות מוכרות. לכן, כדאי מאוד להתנסות וגם להיעזר בהמלצות או בחוות דעת ולהתייחס גם לעלות. בצורה כזאת ניתן ליהנות משימוש נוח, מכושר ספיגה טוב, בלי לשלם על כך במחיר שאיננו הגיוני.

מחירים וכמויות

היבט נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים לערוך השוואת מחירים אודות חיתולי מבוגרים ופתרונות ספיגה קשורה לכמות המוזמנת. פתרונות הספיגה השונים יכולים להגיע באריזות קטנות או גדולות ויש גם חברות שמציעות לציבור אריזות חיסכון. רכישה מושכלת של חיתולים, תוך התייחסות לגודל האריזה ולכמות היחידות של מוצרים ומותגים שונים יכולה בהחלט להיות בעלת השפעה מבחינת מחיר.

מחירים וגזרות

כאשר מדברים על מחירים ועל חיתולים ומוצרי ספיגה יש להיות ערים לעובדה החשובה הבאה: מוצרים שונים מיועדים לאנשים בעלי מבנה גוף שונה, לגברים, לנשים, לצעירים, למי שסובל מבריחת שתן קלה ולמי שסובל מהתופעה בצורתה המשמעותית יותר. יש גם כאלה שזקוקים לפתרון ייחודי ללילה ויש שזקוקים למידות קטנות מאוד, גדולות מאוד או בדרגות הביניים. לכן, יש להשוות לא רק את עניין המחיר אלא גם את מאפייני המוצרים השונים, כדי להביא להתאמה מושלמת.

אין כל טעם לרכוש מוצר זול יותר, במידה והוא יתאים באופן חלקי. אין טעם להשקיע כסף במוצר שלא עונה על הדרישות. חשוב מאוד למצוא את הסגנון המתאים, את הגודל המתאים, את הפתרון עם כושר הספיגה שנותן הרגשה נוחה ורק לאחר מכן לבדוק את המחירים הרלוונטיים, שניתן להשוות ביניהם.

פונים למשווקים מתמחים

כאשר משווים בין מחירי חיתולים וכאשר מתייחסים גם למוצרי ספיגה אחרים ולמגוון המאפיינים החשובים לצרכן, חשוב לקחת בחשבון שישנם משווקים מתמחים. המשווקים המתמחים מציעים לא פעם לא רק שירות אמין אלא גם מבצעי מחירים, אריזות חיסכון, דוגמיות להתנסות. היבטים אלה, ביחד עם מבחר ומגוון יכולים לסייע מאוד הן בתהליך הרכישה ובן בשביעות הרצון של המשתמשים.

אז מה מציעים כיום בשוק?

שקמה Depend Overnight

המחיר נע בין 69 שקלים ל-89 שקלים לחבילה של 15 חיתולים.

ליל

תחתון מגן ליל מקסי החל מ-55-65 שקלים לחבילה של 14 יחידות חיתולים

תחתון ליל אקסטרה (המגיע ב-3 דרגות ספיגה שונות M/L/XL) החל מ-50 שקלים לחבילה של 14 יחידות חיתולים

תחתון ליל אקסטרה פלוס החל מ-50 שקלים לחבילה של 14 יחידות חיתולים

טרנקיליטי

המחיר נע בין 95 שקלים ל-120 שקלים לחבילה בה 18 חיתולים.

שיקמה אובר נייט גזרתי

המחיר נע בין 65 ש"ל ל-85 שקלים לחבילה בה 15 חיתולים.

שיקמה סופר נייט XL/L

המחיר נע בין 55 שקלים ל-75 שקלים לחבילה בה 15 חיתולים

סלקט

חיתולים חד פעמיים במחירים של 75-90 שקלים לחבילה של 15 חיתולים.

יש גם זכאים

לפני סיום בחרנו לספק עבורכם טיפ חשוב. בקרב האוכלוסייה שזקוקה לפתרונות ספיגה וחיתולים למבוגרים יש אנשים שיכולים ליהנות מזכאות מיוחדת של הביטוח הלאומי.

עבור זכאים, לרוב כאלה שזקוקים לעזרה וזכאים גם למטפלת מטעם ביטוח לאומי, ישנה אפשרות לקבל תוספת גמלה שאותה ממירים במוצרים שונים (כדוגמת חיתולים ומוצרי ספיגה). לבירור הזכאות יש לפנות לביטוח לאומי, לעובדת סוציאליות, או לעובדי רווחה בבית האבות או ברשות המקומית.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715428

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר